AS10, Ruiskumestarinkatu 2, Porvoo [kartta]

Itä-Uudenmaan pelastuslaitos järjestää koko henkilöstölle ja sopimuspalokunnille avoimen säteilyvaaratilanteita käsittelevän infotilaisuuden toukokuussa Porvoon pelastusasemalla.

Milloin: 29.5.2024 klo 16.00-20.30 (tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin)
Missä: Porvoon pelastusaseman liikuntasalissa

Tilaisuuden tavoitteena on päivittää pelastustoimintaan osallistuvien yhteinen ymmärrys siitä, miten varaudumme säteilyvaaratilanteisiin  ja mihin oikeastaan varaudumme.

• Tilaisuuden aluksi käydään asiantuntija luento säteilyn riskeistä ja suojautumisesta (Julia Viljanmaa, Fortum)

• Tilaisuuden toisessa osuudessa esitellään säteilyvaaratyöntekijän tehtävät sekä päivitetyt toimintamallit laajassa säteilyvaaratilanteessa. (Santeri Pohjolainen, IUPELA)

Osioiden loppuun varataan aikaa  yleiselle keskustelulle. Kysymyksiä ja keskustelua toivotaan säteilyvaaratilanteisiin varautumisen nykytilasta ja tarpeista; esimerkiksi kalustosta, koulutuksesta ja säteilynmittauspartioista.

Erillistä ilmoittautumista ei vaadita, varaudu todistamaan henkilöllisyytesi.

Kysymyksiin vastaa: santeri.pohjolainen@pelastustoimi.fi

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Ilmoittautumiset

5
Petri H Linda M Jonny S Patrik L Peter B
2
Mathias A Perttu H
18
Kristian T Calle B Kjell S Mats L Ron L Sami R Anton S Taija T Jimmy S Niklas St Cashimir J Henkka Mathias B Kuusela K Erika J Jonas L Kim S Niklas Su

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot